måndag 10 januari 2011

Annorlunda

Det är stor skillnad att skriva blogg som barnlängtande, barnväntande och som mamma har jag märkt. Dels blir inläggen tråkigare nu. Hinner aldrig riktigt samla mig för att få ner det mest spännande och intressanta. Dessutom händer det kanske inte så mycket unikt i mitt liv? Eller jo, det gör det ju. Massor. Men det mesta av det har inte med NM att göra. Livet med NM är unikt för mig så klart, men ser väl ungefär likadant ut som för de flesta andra med små 1½-åringar.

Upptäckte idag att jag heller inte har koll på Bloggers inställningar. Hittade kommentarer som jag visst behövde moderera för att de skulle publiceras. Nu är det gjort och jag ska nu skynda mig att kolla igenom inställningarna här för att se hur det ser ut.

Lillen sover. Tiden är knapp. Jag hastar vidare.

Inga kommentarer: