söndag 31 oktober 2010

Museum och morföräldrar

Igår var jag och NM på Femmisträff på Nationalmuseum i Köpenhamn. NM älskade de stora rummen där man kunde springa efter de andra barnen. Det fanns också en fantastisk barnavdelning med utställningar som lämpade sig för barn i alla åldrar. Oj, så spännande det var för en liten kille som just nu (och både tyvärr och tack och lov aldrig mer) betraktar sig själv som Master of the universe.
Han är så fantastisk min lilla unge. Vill allt. Kan mycket. Men långt ifrån allt.

Idag kommer mormor och morfar hit! Det ser jag fram emot, och NM kommer att bli så glad när de kommer. Det blir han alltid.

1 kommentar:

finnjonna sa...

Åh så glad jag är över ditt nya bloggande! Jag med är en bloggertjej :-)
Pussar till dig, din finaste son och till hela familjen!!!