fredag 11 mars 2011

Att jobba

Biltricket fungerade även idag. NM skrattade lyckligt när mamma for iväg i bilen. Tur, för man kan ju inte köpa ny bil varje dag.
På väg till jobbet igen. Väskan laddad med pannkakor till lunchen.
En fantastisk sak med att komma tillbaka till jobbet är att jag än så länge har överblick över precis allting jag har att göra. Det är en lyx som jag vet kommer att försvinna efterhand, ju mer saker jag blir involverad i. Men än så länge har jag koll på allt, och alldeles lagom mycket tid för att slutföra. Och än så länge tycker jag att alla mina kollegors små avigsidor är charmiga och inte alls irriterande. Hoppas det får hålla i sig länge för det är väldigt behagligt!
Och idag är det fredag. Sedan helg! Se där, ytterligare en fantastisk sak med att jobba!

1 kommentar:

Annaomlivet... sa...

Träffade din underbara söta son på öf idag!! O dina helmysiga föräldrar! Kan lugnt meddela att NM är i väääldigt goda händer medan du är på jobbet!

Kram på er!