lördag 26 mars 2011

Uppdatering

Jag har gått med i viktväktarna online, och den första riktiga poängveckan var mycket lyckad. Trots att jag tycker att jag lever nästan precis som vanligt, bara med inriktning på det lite sundare förutom i undantagsfall så visade vågen på minus 1,8 kg på bara en vecka. Mitt nya BMI är nu 24,5. Det artar sig!

Frk A har varit här och det är som alltid så fantastiskt skönt att få ha den där vardagliga tiden ihop. Och så har vi fått besked om att vi får flytta in i huset redan i slutet av april! Så vi har handlar målarfärg, bokat flyttfirma och ska hitta någon som kan renovera ett av badrummen och inreda tvättstugan. Roligt, roligt och roligt! När allt faller mer på plats hoppas vi på att Frk A kan hitta ett halvtidsjobb i Stockholm, och så kan vardagen igen kanske kännas ännu lite vardagligare.

En annan stor sak är att NM har fått dagisplats i början av maj. Och lyckligtvis är det så att Frk A är här en av inskolningsveckorna, så att hon också kan vara delaktig i den. Stora, spännande och fantastiska livssaker.

Och till sist är det jobbet. Jag stortrivs och är så glad att vara tillbaka.

Så där. En uppdatering på några av de allra viktigaste sakerna i livet just nu.

Inga kommentarer: