onsdag 29 juni 2011

Livet nu

Min lilla skruttilutt har intensiva dagar på dagis. Det märks. Han somnar så sött i sin säng på kvällen. Alldeles för sig själv och utan annan inblandning från min sida än att jag säger godnatt godnatt.
Nåja... så smärtfritt går det inte varje kväll. Men några gånger i veckan är ju alldeles tillräckligt underbart!

Livet med det fina lilla underverket blir hur som helst bara mer fantastiskt ju längre tiden går, det måste jag säga. Det är så roligt med hans alldeles egna och mycket intensiva vilja, hans utveckling och förälskelse i hela världen. Och så märkvärdigt att få vara hans huvudguide i tillvaron. Jag hoppas att jag gör det bra. Är iallafall ganska - nästan helt - säker på att jag gör det tillräckligt bra. Och det räcker. Tror jag iallafall.

Och imorgon kommer min stora kärlek hit.
Lycka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du gør det lige præcis som man skal ;-)
Muss muss