torsdag 7 juli 2011

Livet på berget

Här går livet sin gilla gång och det är mysigt. NM blir mer och mer och roligare och duktigare och älskligare för varje dag som går. Nästa vecka åker vi på läger där han ska få leka med andra Femmisbarn i olika åldrar hela veckan lång och det ska bli jättespännande.

Frk A har fått fast halvtidsjobb i Stockholm från i höst och det är helt fantastiskt. Vi är helt enkelt fenomenala på att få saker och ting att fungera! Snart är det fyra år sedan vi träffades första gången, och även om det väl på något plan sa klick redan då så tog det mer än ett halvår innan vi blev det embryo till vi som nu är VI.

I slutet av månaden åker vi till Färöarna. Sedan är det Pride. NM fyller två år.
Jag tycker att mitt liv är helt underbart och att det är helt mirakulöst hur allting plötsligt blev så bra.
Och kanske låter det märkligt att nämna något så trivialt som en telefon i sammanhanget, men jag har fått en Iphone och jag älskar den!

Så där, så var ett skitnöjt och urtråkigt blogginlägg färdigt.

5 kommentarer:

nylsa sa...

man blir glad av att läsa dina glada inlägg, och klart du gillar din Iphone, vem gör inte det?
kram

Annapanna sa...

Åååå vilken underbart positiv o smittande glädje det är i dina ord!! Underbart att höra!!!
Grattis till dig - grattis till frk A o snart grattis till NM som blir stora killen oxå!!!

Kramar

Regnbagsknytt sa...

Härligt att läsa höra att livet bara är helt underbart. Man stannar upp för sällan och njuter av de/det bästa man har.

Vi kanske ses på Pride, vi ska dit och pridaloss med Edith vi med!

Jag vill jag kan... sa...

Så underbart med ett inlägg som strålar positivitet!!

gör mig glad :0)

kramar

Yevonde sa...

åh vad härligt! Jag längtar lite efter nästa sommar, då tänkte jag ta med B på läger med :) Vi kanske ses då! :)